Tuesday, April 01, 2008

1. April

13 Comments:

Blogger Thomas of Denmark said...

Kommer!

12:39 PM  
Blogger morten-H said...

morten kommer også - eller gør han? det er jo 1. april

12:59 PM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Det gør han. Det ved jeg... Eller gør jeg?

1:16 PM  
Blogger Jonas said...

jeg er højst sandsynligt også frisk, men der kan jo ske ting og sager med en lille ny tøs.

1:21 PM  
Blogger morten-H said...

Ved thomas om jeg kommer... Find ud af det i aften!

1:31 PM  
Blogger MIKKELS said...

kommer yes

2:24 PM  
Blogger bandymackan said...

kommer

2:35 PM  
Blogger Martin Med T said...

har fået fribilletter til lars lilholt jam i vega og så er der jo ingen undskyldning for bemeldte og lillemor

2:57 PM  
Blogger Katrine said...

regner med at komme /kat

3:15 PM  
Blogger Pínille said...

jeg kommer da også - mieke kommer ikke...

3:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

kommer

5:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

jens kommer!

5:30 PM  
Blogger Andreas said...

jeg kommer måske også, men jeg har jo også enn lille tøs.

6:53 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home