Tuesday, November 27, 2007

27. november

9 Comments:

Blogger Jonas said...

Kan ikke - Happy Mondays spiller på Vega. God kamp. Husk kortet Thomas.

6:32 AM  
Blogger Thomas of Denmark said...

Tjek!

10:59 AM  
Blogger Andreas said...

Jeg kan ikke, Frank kan ikke og Lars Juul kan ikke. Jeg skal til et firmaarrangement, Frank er i Dubai og Lars skrev bare tid, tid, tid og at han ikke kunne.

11:05 AM  
Blogger MIKKELS said...

jeg er på

2:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Martin Torpe sidder og arbejder frem til 23:30 - inge Bandy

2:18 PM  
Blogger jacob said...

jaccob er klar til bandy

2:43 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

Min ryg siger mig at jeg ikke skal spille bandy - thomas jeg kommer forbi med stavene!

3:53 PM  
Blogger bandymackan said...

Jeg jobber sent då jeg skal til London imorgen så inge bandy:(

3:55 PM  
Blogger morten-H said...

Ingen Bandy til Morten.... Men nu er der kun en uge tilbage inden da come back...

4:09 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home