Monday, November 19, 2007

20. november - vi spiller!

11 Comments:

Blogger Jonas said...

Kl 19.45. Ja for satan.

8:12 PM  
Blogger Martin Med T said...

Røv og gamle nøglebundter.
Arbejdet kalder - o yea.

No bandy andy 4-ever.

Sez

11:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Thomas kommer!

11:13 AM  
Blogger Katrine said...

Desværre ikke. Øv for pokker.

12:03 PM  
Blogger MIKKELS said...

yes sir ! kommer

12:32 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg og min arbejdskollega René kommer. Jeg prøver også at få Lars Juul med.

12:40 PM  
Blogger Andreas said...

Jeg tror ikke Lars Juul kommer, vi må finde en anden.

1:08 PM  
Blogger Jonas said...

Jens kommer (+ stave)

2:23 PM  
Blogger bandymackan said...

jeg kommer, yeah

2:39 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

Ja jens kommer!

Ulla er blevet påmindet med tekstbesked.

2:44 PM  
Blogger jacob said...

jacob kommer

2:52 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home