Friday, November 16, 2007

16. november - DGI-Byen

11 Comments:

Blogger Jonas said...

Thomas og Jonas er bare SÅ friske

9:01 AM  
Blogger Andreas said...

Jeg er også meget frisk

9:14 AM  
Anonymous Anonymous said...

Martin med T er ude.

9:36 AM  
Blogger Katrine said...

Jeg skal til fest. Men jule den 30. lyder godt. God fredagsbandy.

10:05 AM  
Blogger Jonas said...

Jens er frisk

11:14 AM  
Blogger Jonas said...

Hvem vil til fest, når der er KLUBBANdy???

11:15 AM  
Blogger bandymackan said...

Jeg har planer, god kamp.
Julefrukost lyder som en god idé

11:43 AM  
Blogger morten-H said...

jeg kan desværre ikke i aften men julehygge lyder godt

12:38 PM  
Blogger Jonas said...

Jacob er FRISK

2:14 PM  
Blogger Andreas said...

nu er vi 5 - én mere

2:41 PM  
Blogger Jonas said...

jeg forsøger at fange en mere. Hvis alle prøver stenhårdt, så lykkes det nok...

3:43 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home