Wednesday, March 02, 2011

3. marts - ikke aflyst sådan som Martin hårdnakket påstod

12 Comments:

Blogger Jonas said...

hell yeah!

9:09 PM  
Anonymous hell boy said...

yeah hell!!

10:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hvem har sunget denne her sang:

Uhhh you touch my tralala

Uhhh my ding dong dang

11:51 AM  
Blogger Martin Med T said...

Jeg må desværre beklageligvis sørgeligst og ikke mindst med udpræget trist mine fastholde min påstand: Bandy er aflyst i aften. Efter grundige samtaler med de to pedeller Hans Henrik og Finn, har jeg fået oplyst at Ny Vesterbro Skoles nye leder bliver fejret i eftermiddag. Der er inviteret 100 mennesker, herunder selveste borgmesteren, som vil tage plads ved opstillede borde i VORES bandysal. Arrangementet slutter så sent, at de har valgt at aflyse VORES bandy. Der er dog en (ikke et) kattelem: Finn vil ringe til mig ved halv otte tiden for at sige om de har nået at rydde op. Han betragtede dog ikke dette som sandsynligt.
@Jonas: Finn forstår i øvrigt ikke at kommunen ikke har givet os besked.

12:05 PM  
Anonymous morten-h said...

Det er jo uhørt.
Velkommen til forsiden, Københavns kommune!

12:40 PM  
Anonymous Phil said...

It was Phil & Company who sang the Ding Dong Song back in '84

1:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

What is world of warcraft?

3:23 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

ok - men vi ku vel også bare starte senere? jeg er nemli i skole til 20 så det ville passe perfekt`?

3:28 PM  
Blogger Jonas said...

Vi flytter nogle borde og så spiller vi. Ses kl 20.

6:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg er på. Thomas

6:48 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

yes - vi spiller!

7:00 PM  
Blogger Jonas said...

Sådan! Vi ses

7:41 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home