Tuesday, January 29, 2008

29. Feb.

10 Comments:

Blogger Thomas of Denmark said...

Frisk!

11:46 AM  
Blogger Andreas said...

eg er også frisk

1:20 PM  
Blogger Pínille said...

jeg er med på banen igen! og for at undgå at få for mange tæsk, medbringer jeg en veninde. så jeg tæller 2

2:11 PM  
Blogger MIKKELS said...

jeg er klar klar

2:24 PM  
Blogger Jens Hultquist said...

STAVENE MELDER SIG PÅ BANEN - VI MANGLER SÅ BARE NOGLE UDSKIFTERE, MED MINDRE VI SKAL SPILLE PÅ DEN HÅRDE MÅDE

3:09 PM  
Blogger Andreas said...

Vi mangler da ikke nogle udskiftere:) Vi kører på :) ses kl. 8, ikke Jens :)

3:15 PM  
Blogger Jonas said...

jep jep

3:40 PM  
Blogger bandymackan said...

Kommer ej

3:50 PM  
Blogger jacob said...

kommer ikke!

4:29 PM  
Blogger morten-H said...

WORD UP - JEG ER PÅ TOP

4:38 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home