Monday, January 15, 2007

16. januar 2007

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kommer ikke. Sved hårdt!

8:11 PM  
Blogger morten-H said...

Ill B There!!!

8:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

me 2!

9:14 PM  
Blogger Pínille said...

Jeg kommer heller ikk i aften - Men jeg håber at næste tirsdag bliver en bandytirsdag - ryggen skal testes...
/Pernille (undskyld mit underlige navn - lang historie...)

8:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Anki kommer ikke, da hun er sjuk

8:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

Martin T. kommer ikke (og kan åbenbart ikke betjene en blog siden han bliver ved med at spamme...)

8:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Lasse kommer ikke

8:50 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kommer ikke, skal desværre svede over speciale.

10:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

kommer ikke iaften...!

11:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg kan for hulen ihvertfald godt komme - men jeg kan kun være målmand eller også så skal vi spille med at markspillere kun må spille i kørestol - min fod er ramt af et hårdt slag i forsøget på at demonstrere luft bandy med et snowboard i huhej fart henover et skihop på en indendørsskibakke i Shanghai ... I øvrigt hvis du læser det her og tilfældigvis har en kørestol og ikke skal spille i aften, må jeg så godt låne din?

3:14 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home